درباره ما

درباره‌ی آرت زویا

About Us

آرت زویا با ایجاد تنوع بالا در محصولات خود سعی در توجه به تمامی سلایق داشته، روزها و هفته‌ها وقت صرف طراحی محصولات خود کرده و از دانش، علم روز و تجربه برای طراحی و اجرای آن‌ها بهره می‌گیرد. تمامی محصولات حاصل خلاقیت آرت زویا است. آرت زویا با حساسیت زیاد در طراحی و اجرای محصولات خود سعی دارد با کیفیت کار عالی و قیمت مناسب پاسخ‌گوی همه‌ی سلیقه‌ها باشد.

همچنین در جهت پرورش افراد علاقمند به آموزش قلاب‌بافی، ساخت زیورآلات و دیگر آموزش‌های هنری، مجموعه محصولات آموزشی آرت زویا را با کیفیت بالا و کاملاً کاربردی ارائه داده است، تا علاقمندان عزیز کارهای هنری لذت‌بخش را شروع کرده و در کنار لذت بردن از هنر دست خود، امکان راه‌اندازی یک شغل خانگی و کسب درآمد را نیز داشته باشند.

 آرت زویا در زمینه‌های مختلف زیورآلات از قبیل پلیمری، سنگی، مفتولی ،مهره‌ای و رزینی همین‌طور در زمینه‌ی محصولات بافت مشغول به کار می‌باشد.

آرت زویا چیست و چه مزیت‌هایی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

What is a artzoya

گارانتی بازگشت وجه

در صورت عدم رضایت خریدار، امکان بازپس‌گیری محصول وجود دارد.

محصولات اختصاصی

طراحی تمامی محصولات آرت زویا کاملاً اختصاصی بوده و منحصر به آرت زویا می‌باشد.

تضمین کیفیت محصولات

کلیه محصولات آرت زویا با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته شده اند.

داستان آرت زویا

مجموعه‌ای از دست‌سازه‌های هنری خاص و  محبوب

آرت زویا کار خود را از یکشنبه  ۲۴ تیر ۱۳۹۷ با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی شروع کرد. در زمینه‌های هنری بافت با قلاب و ساخت زیورآلات اقدام به فروش و آموزش به کاربران علاقمند نموده ‌است و تاکنون هیچ‌گونه نارضایتی از سمت خریداران یا کارآموزان به پشتیبانی آرت زویا منتقل نشده است. امیدواریم در ادامه‌ی راه نیز همچون گذشته با تمام توان ارائه دهنده‌ی بهترین محصولات فیزیکی و آموزشی در زمینه کارهای هنری دست‌ساز باشیم.