فروشگاه آرت زویا
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

قوانین و مقررات سایت

1. تکمیل فرم عضویت و ثبت‌نام در آرت زویا به منزله‌ی آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات آرت زویا می‌باشد.

2. هر شخصی که به هر مقصود و اندازه‌ای از آرت زویا استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3. تمام محتوای آرت زویا مانند ایده‌ها، محتوای مقالات، طراحی محصولات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و… متعلق به آرت زویا می‌باشد و هیچ‌کس اجازه‌ی استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن را ندارد.

 ( نکته: اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذ شده باشد به آن منبع ارجاع داده ‌شده است.)

4. زمان ارسال سفارش‌هایی که در روزهای تعطیل ثبت می‌شود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.

5. اگر براثر اشتباه، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر است، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید. همچنین اگر قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

6. اطلاعات تماسی کاربر، مانند شماره تلفن، ایمیل و…، تنها اطلاعات موثقی است که آرت زویا آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. آرت زویا تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگر پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

7. درصورتی‌که محصول خریداری‌ شده توسط کاربر، به‌صورت دانلودی باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

8. درصورتی‌که محصول خریداری‌شده به‌صورت فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی محل دریافت را کاملاً دقیق و صحیح وارد نماید. درصورتی‌که آدرس اعلام‌شده از سوی کاربر غیردقیق باشد و محصول به خریدار نرسد آرت زویا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد ولی در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید حقی از خریدار نسبت به استفاده از محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

9. کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی واقع در صفحه‌ی «تماس با ما»، با آرت زویا در ارتباط باشد.

10. درصورت وجود تبلیغات در سایت، آرت زویا هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محتوای تبلیغ ‌شده ندارد و تمام تصمیم‌گیری‌ها و مسئولیت‌ها بر عهده‌ی خود کاربران است.

مسئولیت‌های آرت زویا

1. اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و آرت زویا تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

2. آرت زویا تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

3. آرت زویا تمام محصولات فیزیکی را به‌صورت کاملاً سالم به اداره پست تحویل می‌دهد.

مسئولیت‌های کاربر

1. کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت افشای اطلاعات کاربر، آرت زویا هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

2. کاربر نباید در آرت زویا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

3. کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.

4. اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت کنند. آرت زویا مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

5. کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

6. نظرات باید به فارسی نوشته شود.

7. نظرات فقط باید در خصوص همان محتوا باشد.

8. کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.